понеделник, 22 август 2016 г.

Лек крем с боровинки



Етикети "Крем" в блога няма:) Ами не обичам кремове:) Този обаче го хапнах с чиста съвест. Дали заради жегата или защото е много фин, не зная, но много ми хареса. Боровинките не са никак задължителни, ще стане с всякакви сезонни плодове.

Продукти:

100 гр. боровинки
50гр. вода
3-4 с.л.вода
100 мл. сладкарска сметана
1 кофичка кисело мляко - висок процент
7-8 бисквити
1с.л. мед


Приготвяне:

Боровинките се измиват и слагат с водата и захарта да кипнат. След 10 минути се махат от котлона и към тях се добавят бисквитите. Получава се гъста смес, която се оставя да изстине. В това време сметаната се разбива до твърди върхове. Медът се слага в киселото мляко и се разбърква добре. Сметаната и млякото се разбъркват внимателно с шпатула до хомогенизиране. В купички или чаши се слага крем, после боровинкова смес и пак крем. Оставя се поне за час в хладилника.
Да ви е сладко!

4 коментара:

  1. Пу за мен чашката! Чудесно лятно изкушение, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  2. щом не ядеш кремове, когато направиш-свиркай. аз пък мога само на кремове, креместни сладкиши и торти и други кремести истории да карам. идеален е, Траянче.

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересен и нежен крем си направила, Траянче! Направо си отмъквам една чаша през монитора... че дори няма да ми стигне. Днес си останах гладна от много работа и сега само преглъщам пред тази разкошотия.
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)